By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.

S2: EP 02 - CUSTOMER CENTRICITY MET ISABEL BAERT (Neuhaus) EN MICHEL MORIAUX (Brussels Airlines)

June 18, 2024
50 min.

Description

Snoepen van Neuhaus pralines en vakanties plannen met Brussels Airlines. Hemelse combo! Maar de CEO en Head of Marketing hadden meer mee dan lekkernijen en dromen. Tijdens een nieuwe podcastaflevering deden Isabel Baert (Neuhaus) en Michel Moriaux (Brussels Airlines) alles uit de doeken rond customer centricity. 

Hoe groeide de uitvinder van de Belgische praline uit tot het boegbeeld van kwaliteitsvolle chocolade? En hoe omarmde ook Brussels Airlines de klantgerichtheid na een uitdagende COVID-19 periode?

Een podcast die menig marketeer zal smaken met tips en insights om jouw business de lucht in te doen schieten en langdurige loyaliteit op te bouwen. 

Vraagskes of zelf zin gekregen om iets te komen vertellen aan de podcastbar? We horen ‘t graag! Stuur gerust een mail naar noah@bataljon.be.

Beluister de aflevering op Spotify