By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.

S2: EP 01 - STRATEGISCHE MERKONTWIKKELING MET JAN VERLINDEN (Ritchie) EN LOUIS-PHILIP CATTOIR (Remarkable)

June 3, 2024
71 min.

Description

De Alles Komt Snor Show is back! En dat met twee scherpzinnige gasten die de spits afbijten. Jan Verlinden, die de Ritchie limonade van zijn grootvader opnieuw op de kaart zette en Louis-Philip Cattoir, merkstrateeg bij Remarkable Europe met klanten als Alpro, Belfius en Lotus steken van wal met hun insights over succesvolle brand stories en productlanceringen.

Hoe consistent moet je zijn in marketinginspanningen? Wat is nu een goede productnaam? Hoe laat je een blijvende indruk achter bij de doelgroep? Hoe ver moet je gaan in juridische bescherming van je merk? Hoe belangrijk is het verhaal achter je product? 

Een heldere podcast waarin twee marketinggoeroes prijsgeven hoe hun merken de markt veroverden. 

Vraagskes of zelf zin gekregen om iets te komen vertellen aan de podcastbar?We horen ‘t graag! Stuur gerust een mail naar noah@bataljon.be.

Beluister de aflevering op Spotify