By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.

Jouw bedrijfsfilm:
video als visitekaartje

Een salesdeck kan overtuigen en foto's kunnen doen meeleven.
Maar niks inspireert zoals een professionele bedrijfsvideo.

WAT IS Een bedrijfsfilm?

Wat jouw bedrijf speciaal maakt, dat weet jij als de beste. Maar vaak is het moeilijk om die passie en dat gevoel over te brengen op iemand anders. Woorden zijn ontoereikend en externe stakeholders komen niet altijd op je locatie om het zelf te ervaren.

Je organisatie Professioneel presenteren

Een bedrijfsfilm brengt samen waar het echt om draait bij een bedrijf: jullie ambacht, innovatie of cultuur. Deze rode draad wordt versterkt door cinematografisch sterke beelden, dromerige audio en echte mensen.

Waar je ook komt, iedereen begrijpt wat er bij jullie leeft.

Bedrijfsvideo maken

Een sterke bedrijfsfilm laat zien waarom jouw bedrijf te vertrouwen is. Snelle, authentieke videocontent met een smartphone is ideaal voor social media en behind-the-scenes beelden. Maar voor een corporate video als deze, kies je best voor professionele productie. Welke video's maak je zelf en welke laat je maken voor maximale impact?

ZELF MAKEN

Dagelijkse content op sociale media.
Authentieke smartphone-beelden die een blik achter de schermen bieden.
Likes, interactie en fun.
Lagere instapkosten.

LATEN MAKEN

Impactvolle campagnes die professionaliteit uitstralen.
Marketingvideo's die vertrouwen uitstralen.
Storytelling die doet dromen over jouw bedrijf.
Merkverhaal opbouwen met langetermijnvisie

Wat hoort in jouw corporate video?

Je medewerkers

Mensen connecteren nog steeds het beste met andere mensen. Toon de authenticiteit achter de façade door Roger van boekhouding, Linda van HR of Michiel van Sales te tonen.

Hun passie

Professionaliteit is belangrijk, maar vergeet niet dat je doelpubliek ook overtuiging wil zien. Niemand wordt warm van cijfers en feiten, maar wel van jullie passie.

Emoties

Pak het dus ook niet te droog aan. Sleur je kijkers mee in pakkende storytelling door middel van een lach, een traan of een frons. Ook hier: hoe menselijker, hoe meer aandacht.

De kleine details

Blijf niet zweven in loze woorden en holle slagzinnen. Toon met details waar het om draait.

By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.