The Brew Society

“Wanneer komde keer proevn?”

De uitdaging

The Brew Society, een brouwersgemeenschap voor bierondernemers, ging op zoek naar een partner om haar eigen corporate film te creëren. Ons team bracht in de zomer van 2020 al eens een bezoek aan de brouwerij voor de B2B Smaakmarkt en dat is hen niet ontgaan. Uitstraling, daar draaide het om. Met deze video willen ze de aandacht trekken van alles en iedereen, voornamelijk potentiële internationale distributiepartners. Kijken naar de video moet je goesting doen krijgen. Goesting in een Martha, Zeven Zonden, Fruity Lips,… Goesting in een bezoek aan de brouwerij. Goesting in een samenwerking. Goesting in meer.

De video
De oplossing

Een video die zó leeft dat het schuim op onze mond komt. Eentje waar de goesting en West-Vlaamse ambacht vanaf druipt. Daarom kozen we Wim Willaert als stem om de passie, fierheid en ambacht bot te laten vieren. Samen kwamen we tot een video die The Brew Society in beeld brengt en de sfeer van het leven in de brouwerij vertoont. Het Heulse bedrijf met als pareltje Martha bier, bezit nu een multifunctionele film die mankracht en kennis uitstraalt. Deze corporate film met cinematische aanpak vormt de kers op een wel erg sterke taart. Daarnaast maakten we ook enkele korte video’s die als teaser dienen en content zijn voornamelijk voor sociale media.

Setphotography

___

Regisseur: Mathieu Stevens

Director of Photography:  Fabrice Parent

Producer: Antje Overmeire

Setopnameleider: Jonas Dick

Drone-beelden: Aeroplay Films (Jan Crommelinck & Thomas Demeyer)

Crew

Gaffer: Patrick Haegeman

Assistant Gaffer: Steven Soete

Focus Puller: Jesper Rey

Edit by: Frederik Vandewalle

Sound Mix: Iann Castelein

___

Script & Copy: Mathieu Stevens & Jill Mathieu

Color Grading: Florian Keirse

Voice-Over: Wim Willaert

VFX: Cedric Van Der Kelen

Klaar om uw verhaal naar video te vertalen?

Let’s talk!