de missie.
goesting geven
Uitstraling, daar draaide het om. Met een nieuwe bedrijfsfilm wil The Brew Society vooral de kijker goesting geven. Goesting in een Martha, Zeven Zonden, Fruity Lips,… Goesting in een bezoek aan de brouwerij. Goesting in een samenwerking. Goesting in meer.
cinematografie.
No compromise for great quality.
Een video die zó leeft dat het schuim op onze mond komt. Samen kwamen we tot een video die The Brew Society in beeld brengt en de sfeer van het leven in de brouwerij vertoont. Het Heulse bedrijf met als pareltje Martha bier, bezit nu een multifunctionele film die mankracht en kennis uitstraalt. Deze corporate film met cinematische aanpak vormt de kers op een wel erg sterke taart.
de stem.
Eentje waar de goesting en West-Vlaamse ambacht vanaf druipt. Daarom kozen we Wim Willaert als stem om de passie, fierheid en ambacht bot te laten vieren.

social proof.
Naast de corporate film kan The Brew Society nu ook uitpakken met enkele snippets voor social media.

beste corporate film 2022.
Je hoeft ons niet op ons woord te geloven dat deze video gescoord heeft. In 2022 wonnen we met dit pareltje de prijs voor “beste corporate film op de Video Experience Day in Brussel.
Een video die zó leeft dat het schuim op onze mond komt. Eentje waar de goesting en West-Vlaamse ambacht vanaf druipt.
– Jury Video Experience Day
___
Regisseur: Mathieu Stevens
Director of Photography: Fabrice Parent
Producer: Antje Overmeire
Setopnameleider: Jonas Dick
Drone-beelden: Aeroplay Films (Jan Crommelinck & Thomas Demeyer)
Crew
Gaffer: Patrick Haegeman
Assistant Gaffer: Steven Soete
Focus Puller: Jesper Rey
Edit by: Frederik Vandewalle
Sound Mix: Iann Castelein
___
Script & Copy: Mathieu Stevens & Jill Mathieu
Color Grading: Florian Keirse
Voice-Over: Wim Willaert
VFX: Cedric Van Der Kelen