By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.

the brew society

non-profit
corporate
commercial
Met een nieuwe bedrijfsfilm wil The Brew Society vooral de kijker goesting geven. Goesting in een Martha, Zeven Zonden, Fruity Lips,… Goesting in een bezoek aan de brouwerij. Goesting in een samenwerking. Goesting in meer.
Onze aanpak

Film zonder compromissen.

The Brew Society is een relatief jonge brouwerij. Maar één die gedreven wordt door gepassioneerde bierbezielers. De ziel, de ruwe locatie en noeste ambacht wouden we vertellen op een authentieke manier. Daarom kozen we om in een lowlight sfeer te draaien en het West-Vlaamse karakter en dialect te omarmen.

Awards

Je hoeft ons niet op ons woord te geloven dat deze video gescoord heeft. In 2022 wonnen we met dit pareltje de prijs voor “beste corporate film op de Video Experience Day in Brussel en in 2023 in Cannes!

Onze oplossing

Een video die zó leeft dat het schuim op onze mond komt.

Samen kwamen we tot een video die The Brew Society in beeld brengt en de sfeer van het leven in de brouwerij vertoont. Het Heulse bedrijf met als pareltje Martha bier, bezit nu een multifunctionele film die mankracht en kennis uitstraalt. Deze corporate film met cinematische aanpak vormt de kers op een wel erg sterke taart.

Behind the scenes

Onze crew

Regisseur
Mathieu Stevens
D.O.P.
Fabrice Parent
Producer
Antje Overmeire
Setopnameleider
Jonas Dick
Drone-beelden
Aeroplay Films (Jan Crommelinck & Thomas Demeyer)
Gaffer
Patrick Haegeman
Assistant gaffer
Steven Soete
Focus puller
Jesper Rey
edit by
Frederik Vandewalle
Sound mix
Iann Castelein
script & copy
Mathieu Stevens & Jill Mathieu
Color Grading
Florian Keirse
Voice-over
Wim Willaert
vxf
Cedric Van Der Kelen

Wat dat oplevert?resultaat

Want we beginnen met de strategie te bepalen en eindigen met de impact te meten.