Game(L)over

Zit jij ook teveel met je hoofd bij het gamen?

de missie.

sensibilisering voor jongeren

 

Zit jij ook vaak met je hoofd bij het gamen? Dat is de vraag die Game(L)over luidop aan jongeren wil stellen. Via een social media campagne leiden we gamers naar een online tool die mee het evenwicht helpt te vinden tussen gamen en andere activiteiten.


gaming influencers.

Bekende koppen in de gamingwereld zetten de boodschap extra kracht bij. Ze kennen het thema persoonlijk door en door en hebben zelf een grote follower-base die Game(L)overs ideale publiek zijn.

visueel.

Neon en retro, dat is de vibe waarvoor we gingen. Door de scènes te laten afspelen in een Amerikaanse 1950’s diner evenaren we de visuele sterke elementen binnen games binnen de video’s.


behind the scenes.

 

Regie: Mathieu Stevens

Producer: Jonas Dick

Director of Photography: Samuel Vansteenkiste

Crew

Sound: Arne Verstraete

Post Production: Jonas Dick

 

Productie assistent: Emile Descheemaeker

Behind the scenes photo: Fien Beeckman

Behind the scenes video: Lester Dendievel