de missie.
sensibilisering voor jongeren
Zit jij ook vaak met je hoofd bij het gamen? Dat is de vraag die Game(L)over luidop aan jongeren wil stellen. Via een social media campagne leiden we gamers naar een online tool die mee het evenwicht helpt te vinden tussen gamen en andere activiteiten.
gaming influencers.
Bekende koppen in de gamingwereld zetten de boodschap extra kracht bij. Ze kennen het thema persoonlijk door en door en hebben zelf een grote follower-base die Game(L)overs ideale publiek zijn.
visueel.
Neon en retro, dat is de vibe waarvoor we gingen. Door de scènes te laten afspelen in een Amerikaanse 1950’s diner evenaren we de visuele sterke elementen binnen games binnen de video’s.




behind the scenes.






Regie: Mathieu Stevens
Producer: Jonas Dick
Director of Photography: Samuel Vansteenkiste
Crew
Sound: Arne Verstraete
Post Production: Jonas Dick
Productie assistent: Emile Descheemaeker
Behind the scenes photo: Fien Beeckman
Behind the scenes video: Lester Dendievel